2012. június 21., csütörtök

Szereplők

Sziasztok!
Holnap jövök az első olyan résszel, amiben már egy általatok megformált szereplő feltűnik ;) Addig is barátkozzatok velük :D Itt vannak a képek, voltak akik nem küldtek, remélem neki megfelel, amit én választottam (: Próbáltam olyat, hogy úgy nézzen ki ahogy leírtátok. Sok nagyon hasonló szereplő van, és meglepetésemre két szőke lány lett végül :D

Felső sor: Katherine McFly, Alex Viola Hunter, Gertrude Tonkin, Liana Jones, Selena Brenner, Linda Keft
Alsó sor: Sendy Shey, Alex Turner, Jessica Coleman, Mona Cross, Summer Young, Adriana Montrose

12 megjegyzés:

  1. Kedves Caroline!
    Felismertem a karakteremet, és én is pont így képzeltem el!! :D Amúgy bocsi, hogy nem tudtam kép linket küldeni róla, elfelejtettem... Na jó azért nem pont a képen lévő lányként képzeltem el, nagyon hasonló... :) A többi szereplő is biztos szimpatikus lesz.. Már várom az új részeket!
    xxx,
    Sunshine

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Sunshine!
      Akkor nem az vagy akire én gondoltam, mert róla kaptam képet :D Örülök, hogy tetszik... Nem biztos, hogy az összes karaktert szimpatikusnak fogjátok találni, de majd igyekszem őket úgy beépíteni a történetbe, ahogy ti elképzeltétek őket :D

      xx Caroline ♥

      Törlés
  2. szia! :)
    háát nagyon kíváncsi vagyok, mit hozol ki a szereplőkből :) én is beküldtem egyet, arra meg hát főleg :$ :P
    húú, ma jön új rész? jíí, várom :))

    xx, Nina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia!
      Egy szereplő már a mai részben feltűnik ;) Sietek vele, talán egy fél óra és olvashatjátok ;)

      xx Caroline ♥

      Törlés
  3. Huuha milyen sok új szereplő de jó!:) én is nagyon kíváncsi vagyok hogyan fogod őket beépíteni a történetbe.:) Már alig várom az új részeket, tuti nagyon jók lesznek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Andi!
      Kicsit én is meglepődtem, mikor ennyi új szereplőt kaptam. De örülök neki :D Mindenkit próbálok beépíteni. De lesznek olyanok, akiknek nagyobb szerepet osztok :D

      xx Caroline ♥

      Törlés
  4. Jhaaaj ott van az én karakterem is :D de örülök :) kiváncsi leszek rá is na meg a többiekre is :D remélem minnél hamarabb feltűnik :))

    puszi : jojo

    VálaszTörlés
  5. Szia :) Már régebben akartam kérdezni de azt írtad hogy sok hasonló szereplő van. Szerinted melyik/ek a legnagyobb "kakuktojás"? :D Külsőre? Belsőre? Miért? :) amúgy nagyon szeretem ahogy írsz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ez egy jó kérdés :D Kakukktojásoknak mondanám a londoni szereplőket, mert belőlük akad pár: Linda Keft, Sendy Shey, Summer Young, Alex Viola Hunter. Ők kicsit azok, mert még nem tudom, hogy hogyan építsem bele őket a történetbe :) Külsőre több a barna hajú lány, akiknek nagy többségének zöld szeme van. Talán a legnagyobb kakukktojás ilyen téren Sendy Shey a kicsit rockosabb kinézettel. Belsőre általában egyformák, mind visszahúzósó, de valamiben tehetséges lányok. Vannak énekesnő jelöltek, dalszerzők, táncosok és ami nagyon meglepett, hogy egy balett-táncos is akadt köztük. Selena volt számomra a legnagyobb meglepetés, hisz nem gondoltam volna, hogy egy hozzá hasonló szereplőt kapok, róla már olvashattok :D
      Azt hiszem mindent kiveséztem (: Örülök, hogy tetszik ahogy írok :D

      xx Caroline ♥

      Törlés
    2. köszönöm a válaszodat :) Kíváncsi vagyok hogy hogyan építed bele a szereplőket de úgy is megoldod hiszen csodálatos író vagy :) az eddigi beépítéseid is nagyon jók voltak :) már a felét beleépítetted ha jól számoltam :) így tovább ;)

      Törlés
    3. Szia!
      Köszönöm, hogy csodálatos írónak tartasz :$ Jól számoltad, hatan már feltűntek, és lesznek még visszatérő szereplők (: Igyekszem mindenkire sort keríteni valamilyen formában!

      xx Caroline ♥

      Törlés