2012. szeptember 21., péntek

Tudom...

Helló Manók!

Tudom, hogy ezért most mindenki utálni fog, de úgy érzem, hogy muszáj veletek megosztanom, hisz szinte már a barátaimnak, ha nem többnek tekintelek benneteket! (: Szóval először is Nikinek üzenem, hogy ne aggódjon elvileg a jövő héten postára adom a levelet, eddig azért nem került rá sor, mert nem értem el egyszerűen a postáig. Kitartást, pár nap és megkapod a levelet :D

Aztán jelentem túléltem a második egyetemi hetemet :D Nem volt olyan vészes, de nagyon kemény :/
Most is épp a sertésorsó giliszta testfelépítését kellene tanulnom, de pihenéskép gondoltam írok nektek, hogy tudjátok, mi az ábra (:

Az utolsó részt amint tudom hozom, ez valószínűleg a jövő hét vége, de addig biztos jelentkezek majd, ha változik a helyzet.

Rengeteg ötletem van, így biztos nem maradtok történet nélkül, vagyis egy ideig lehet, hogy mégis... :/ Az Up All Night sem frissül, mint azt gondolom észrevette mindenki aki olvassa. Ez nem azért van, mert nincs kedvem írni, avval nincs gond, csak éppen erőm és időm nincs. Tudom, rossz kifogás :/ De hát ha ez az igazság... :( Szóval, ha Cassidy és Zayn története befejeződött, akkor nem kezdet még egy blogot, mint ahogy elterveztem. A Rossz vagyok, de egyszer megjavulok, jó leszek!-et is szünetre kell kárhoztatnom, mert fogalmam sincs, hogy mikor tudok hozzá fejezetet írni.

Szóval Cassie és Zayn után 100%-osan Gabi és Harry kalandos szerelmi életére fogok koncentrálni, és abban reménykedek, hogy az októberi költözéssel több időm lesz majd az írásra. Igen, októberben kirepülök a szülői fészekből és elkezdem bontogatni a saját szárnyaimat egy olyan lakásban, ami teljesen az enyém lesz (: Na jó mégse, mert a szomszéd szobában ott lesz legjobb barátnőm, de akkor is. Végre elköltözök itthonról. Bár kicsit furcsa lesz anyuék nélkül, de elleszek :D

Vigyázzatok magatokra! Tanuljatok rendesen (:

millió csók, Caroline ♥

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Díj nálam:) (A Díjak oldalon találod meg:))
    www.naomi-londonbaby.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. hűű Caroline! :)
    sok sikert a külön élethez és az egyetemhez is! :)
    a részeket meg -én személy szerint- izgatottan várom, persze nem siettetlek, a suli ilyenkor a fontosabb :)
    xx, Nina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Nina!
      Már fenn is van (: Remélem örömöd leled benne :D ÉS persze sokan mások is (:

      xx Caroline ♥

      Törlés