2012. június 10., vasárnap

Cassidy, i love you! ♫♪ 11. fejezet

Sziasztok!
Bár kicsit későn, de itt vagyok :D Hoztam volna előbb is, de EB van... :$ Szóval nem is igazán volt időm írni. A fejezet kicsit rövidke lett, de majd holnap igyekszem hosszabbat írni ;) Nem is szövegelek tovább, ezzel a fejezettel Sunshine-nak kedveskednék, mert már hiányolta Mackenzie-t :D Jó olvasást és várom a kommenteket! :)

11. fejezet - Nando's

(Mack szemszöge)

„Néha félre kell tenni a saját egódat, és nem szabad elfelejteni, hogy a szerelmetek sokkal fontosabb annál, mint hogy igazatok legyen.” – Így jártam anyátokkal c. film

Amikor megláttam belépni az étterembe Cassidyt rögtön az arcomra fagyott a mosoly. Én arra számítottam, hogy egyedül jön, helyette Niall és Harry léptek be a lány mögött a Nando’sba.
Láttam, hogy leülnek egy asztalhoz, majd a kolléganőmhöz, Kimhez fordultam.
-          Figyel Kim, lehetne egy óriási kérésem? – néztem rá hatalmas szemekkel.
-          Mondd Mack! – sóhajtott.
-          Egy fél órát nem vinnéd az én asztalaimat is? Beszélnem kell azzal a lánnyal – mutattam az egyik asztalnál helyet foglaló hármasra.
-          Úr isten! Az ott Harry Styles és Niall Horan – pislogott.
-          Igen – sóhajtottam.
-          Ha szerzel nekem aláírást, akár egy órát is dumálhattok – bámulta még mindig őket.
-          Meg lesz Kim – öleltem meg, majd rohantam az asztalhoz.
-          Vajon merre lehet Mack? – nézett körbe Cassie.
-          A hátad mögött kislány – nevettem el magam, mire megpördült és megölelt.
-          Mack, had mutassam be neked Niallt és Harryt.
-          Sziasztok! – mosolyogtam rájuk, majd még utoljára előszedtem a pincérfigurát. – Mit kértek?
-          Téged – röhögött Cass.
-          Ha még én mondtam volna, akkor azt mondom oké – nevetett vele Harry.
-          Nem vagyunk éhesek – vett mély levegőt a fekete hajú lány, hogy lenyugodjon.
-          Hé-hé, beszélj a magad nevében – mondta Niall felháborodva és lediktálta a rendelését.
Visszafutottam Kimhez és átadtam neki a cetlit, hogy majd hozza ki.
-          Na mesélj, miért kellett idejönnöm? – érdeklődött Cass, mikor helyet foglaltam mellette.
-          Öm… Azt hittem egyedül jössz – mosolyodtam el.
-          Előttünk nincsenek titkai – kacsintott rám bizalmasan Harry.
-          Szóval tudnak a tervről? – néztem kérdőn Cassidyre.
-          Nem – rázta a fejét és a kóláját szürcsölgette.
-          Milyen terv? – érdeklődött Niall.
-          Elmondhatom nekik? – fordultam barátnőmhöz, aki csak egy vállrántással jelezte, hogy neki teljesen mindegy.
-          Na, elmondod? – kíváncsiskodott Harry.
-          Csak, ha megígéritek, hogy lakat lesz a szátokon – villantott rájuk szúrós pillantást Cass.
-          Naná – húzták el egyszerre a képletes cipzárt a szájukon.
-          Jó – sóhajtottam. – Arról van szó, hogy le akarjuk koptatni Zaynről Perrie-t.
-          Miért is? – vigyorgott a göndör srác Cassie-re.
-          Mert nem szimpatikus – rántott vállat barátnőm, ezt még én sem hittem el.
-          Nekünk se – nevetett Niall.
Közben Kim is kihozta a kaját és egészen meglepődtem, hogy nem esett össze miután Harry rámosolygott.
Hosszan firtattuk a tervet, de sajnos semmivel sem jutottunk előbbre. Fogalmunk sem volt, hogy hogyan vegyük rá Zaynt, hogy szakítson a Little Mix-es lánnyal.
Az egész beszélgetés alatt csak Niall gyönyörű kék szemeit tudtam figyelni. Nem tudtam mi vonzz a ír fiú iránt, talán a kisugárzása.
-          Cass, hazatalálsz egyedül is? – kérdezte barátnőmet hirtelen Harry.
-          Öm persze, miért? – lepődött meg a lány.
-          Nekünk mennünk kell – nézett sokatmondóan Niallre, majd hozzátette. – Bandával kapcsolatos ügy.
-          Oké – mosolygott rájuk kedvesen Cass, mire hirtelen észbe kaptam.
-          Várjatok egy kicsit – kotorásztam a zsebembe egy toll és papír után. – Ezt aláírnátok Kimnek?
-          Persze – mosolygott rám kedvesen Niall, mire akaratom ellenére elpirultam.
Miután aláfirkantották már el is tűntek, én pedig át ültem Cassidyvel szembe.
-          Na mesélj, milyen velük lakni? – érdeklődtem vigyorogva.
-          Vicces – nevetett Cass. – Tegnap el lettem rabolva…
-          Mert? – lepődtem meg.
-          Harry és Louis odakötöztek egy székhez – magyarázta.
-          Hát ezek nem normálisak – kerekedtek ki a szemeim. – És nem féltél?
-          Hát nem volt olyan vicces, mint nekik – forgatta a szemeit. – Meg buliztunk egy kicsit tegnap…
-          Hú, ezt úgy mondod, mintha szégyellnéd – nevettem el magam, de miután Cassie nem nevetett velem komolyan néztem rá. – Mi történt?
-          Csókolóztam Niallel – sóhajtott.
-          De miért? – egy érzés öntött el, olyan volt, mint a féltékenység?!
-          Nem tudom, dühös voltam Zaynre – kevergette a pohara tartalmát a szívószállal.
-          És milyen volt? – faggattam inkább, mert láttam hogyha ebbe belemegyek akkor annak nem lesz jó vége.
-          Érdekes – mosolyodott el. – Még sosem csókolóztam fogszabályzós sráccal, meg Niall tök jól csókol. Miért kérdek? Csak nem bejön neked?
-          Nekem? – nevettem el magam idegesen.
-          Neked hát – nevetett fel ő is.
-          Talán… - vörösödtem el. – Csak egy kicsit.
-          Kicsit mi? – húzogatta a szemöldökét.
-          Most direkt szívatsz? – fontam össze a mellkasom előtt a kezem.
-          Te is mindig ezt csinálod – védte meg magát.
-          Mert én megtehetem – vigyorogtam.
-          Ha te megteheted, akkor én is – villantott rám egy gonosz mosolyt.
-           Jó – sóhajtottam.
Cass-szel nem beszéltünk már túl sokáig, mert egy részt vissza kellett állnom dolgozni, más részt meg haza akart menni Cassie. Kimnek odaadtam a cetlit ő meg ujjongva ugrált hátul az öltözőbe.
Egész délután Niall szemei és mosolya járt a fejembe. Nem ismertem magamra sem, fogalmam sem volt, hogy hogyan lehet egy srác ilyen hatással rám…

2 megjegyzés:

  1. Kedves Caroline!
    Sajnálom, az előző fejezethez nem kommenteltem, mert épp tanulmányi kiránduláson voltam, de ma elolvastam mindkét részt, és szokás szerint nagyon-nagyon tetszettek! Örülök, hogy tényleg végre egy fejezetet Mack szemszögéből írtál:), és kíváncsi lettem, vajon összejön-e Niall-lal. És persze az is érdekel, hogy mi lesz már Cassie-vel, mert most nekem kicsit Zayn tűnt féltékenynek... Viszont jó lenne, ha a "terv" már haladna előre, és azt is látnám már, mit reagál majd Zayn erre a tervre. :D Nagyon várom a következő részt!
    xxx,
    Sunshine

    VálaszTörlés
  2. Szia Sunshine!
    Semmi gond, én nem haragszom, inkább örülök, hogy most irtál :) Mack és Niall kapcsolata is érdekes lesz, mint az is, hogy Perrie és Zayn kapcsolata hogyan alakul... :) A következőt valamikor este hozom :)

    xx Caroline ♥

    VálaszTörlés