2012. július 5., csütörtök

Cassidy, i love you! ♫♪ 30. fejezet

Sziasztok Manók! (:
Ezer bocs, meg egy anyamedve, hogy mostanság kétnaponta vannak a részek, de szerintem ez így marad. Itt a nyár és nem igazán van kedvem itt ülni és gépelni, de a két napos frissítés szerintem megmarad, majd igyekszem ehhez tartani magam :D Meg igazából, most épp ihlethiányban szenvedek, de remélem ez ezen a részen nem fog érződni :) Ja és nézetek fel a facebook oldalamra, tegnap este tettem ki egy kis részletet a Rossz vagyok, de egyszer megjavulok jó leszek c. történetből :P Várom hozzá a hozzászólásokat, hogy mit gondoltok (: Jó olvasást és mindenféle kritikát szívesen várok! (:

30. fejezet - Köszönök mindent!

(Cassie szemszöge)

„Köszönöm... Akkor is, ha szerinted fölösleges. (...) Sérülések százait hordom magamban, miközben úgy kell tennem, mintha én lennék a világ legboldogabb embere. Ma legalább úgy éreztem, hogy valaki kézen fog, és azt mondja: nem vagy egyedül. (...) Úgy éreztem, hogy szeretnek, hasznos, fontos vagyok.” – Paulo Coelho

Hazaérve az étteremben már csak pár ember üldögélt az asztalánál, lement a délutáni csúcs, vagy most kezdődött az esti. Ezt sosem tudtam megkülönböztetni.
Felmentem a lakásban, ami nagy meglepettségemre még mindig üresen fogadott. Küldtem egy SMS-t Macknek, hogy ha akar haza jöhet, mert már minden oké, majd leültem a laptopomhoz.
Az első dolgom twitter volt, mint mostanában mindig, meglepve tapasztaltam, hogy van pár száz olyan megjegyzés, amiben megjelöltek, Zaynnek igaza volt.
Úgy döntöttem elolvasok párat.

@Kate_McFly: @CassidyG @zaynmalik örülök, hogy összefuthattam veletek, szerintem szép pár vagytok x

@Nora_1D: @CassidyG & @zaynmalik Cassidy szimpatikusabb, mint Perrie sok boldogságot. x

@Heli_Horan: @CassidyG már most imádunk, remélem tudod :D x

@Barbyyy: ki ez a csaj, @CassidyG? nem hiszem el, hogy @zaynmalik tényleg ezzel jár… pff :S

Az utolsó üzenet után kiléptem az egészből és csak üldögéltem a monitort nézegetve. Nem szabad az ilyeneken rágódnom – mondogattam magamnak. Zayn mondta, hogy ilyenek is lesznek, de én reménykedtem benne, hogy kedvelni fognak a rajongók, hisz ugyan olyan átlagos vagyok mint ők…
Hogy eltereljem a gondolataimat visszamentem az étkezőbe a telefonomért és meglepetésemre két üzenet is várt. Egy Mackenzie-től egy pedig Maegantól.
Mack üzenete:
EGY ÓRA MÚLVA OTTHON LESZEK ÉS RÉSZLETES BESZÁMOLÓT VÁROK :D X M.
Maeg üzenete:
KÖSZÖNÖK MINDENT :$ SOSEM GONDOLTAM, HOGY EGY KIS BESZÉLFETÉS ÉS KAJA ENNYIRE FELOLDJA KÖZÖTTÜNK A DOLGOKAP :D MÉG NEM JÁRUNK, DE ELHÍVOTT HOLNAP VACSIZNI, AZ IS VALAMI, NEM? :P X M.
Maegan üzenete alatt egy óriási vigyor ült az arcomra és gyorsan pötyögni kezdtem a választ.
SZIA MAEG! ÚR ISTEN, DE JÓ, ÚGY ÖRÜLÖK NEKTEK :D REMÉLEM MINDEN JÓL FOG MENNI, SZERINTEM NAGYON ÖSSZEILLETEK FREDDEL. X C.

(Mack szemszöge)

Niall szobájában üldögéltem, míg ő lezuhanyozott. Épp a tévét kapcsolgattam, mikor rezegni kezdett a táskámban a telefon jelezve, hogy üzenetem érkezett. Gyorsan előkotortam és megnéztem ki írt, Cassie volt az.
SZIA MACK! HA AKARSZ NYUGOTTAN HAZA JÖHETSZ, MÁR MINDEN OKÉ! (: X C.
Vigyorogva nyugtáztam, hogy ezek szerint hajlandó volt beszélni Zaynnel, aminek roppant örültem, nekem ők voltak az álom pár.
A telefonról felnéztem twitterre és a nevetés kapott el, mikor láttam, hogy minden velük van tele. Bár találtam pár gyűlölködőt, akiknek jól megmondtam a magamét, majd hallottam ahogy nyílik mögöttem a fürdő ajtó.
-          Valami változás, míg fürödtem? – huppant le mellém egy szál törölközőben Niall.
-          Öm… - jöttem ettől kicsit zavarba. – Cassie és Zayn kibékültek.
-          Pompás – vigyorgott, gondolom észrevette, hogy elpirultam.
-          Szerintem is – mosolyodtam el. – Hamarosan haza kellene mennem…
-          Felőlem – vont vállat és elkapcsolta a tévét.
-          Kösz, tényleg a marasztalást – horkantam fel.
-          Most mit mondhatnék? Erőszakkal nem tarthatlak itt, ha menni akarsz – nyomott egy puszit az arcomra, mire elmosolyodtam.
-          Úgy szeretlek! – ugrottam át az ölébe, hogy meg tudjam csókolni.
Nem mondott semmit, csak ahogy tudott magához húzott, és ebből pontosan tudtam, hogy ő is ugyan azt érzi, mint én, még ha nem is szeret róla beszélni.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész lett:D siess a kövivel:D
    ui:van egy meglepim:) nézz be hozzám:http://stolemyheart1d.blog.neon.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, holnap jön a következő! (:
      És köszi a díjat :$

      xx Caroline ♥

      Törlés